trött

världens hemskaste natt på länge. jag har sovit så fruktansvärt dåligt hela natten. Somnade vid ungefär 23 igår kväll men vaknade lite senare vid 02.30 och kunde verkligen inte somna om. Jag har legat och dragit mig hela hela natten och inte kunnat somna om. Vid 11 fick jag nog och gick upp och duschade, pratade med casper på msn. Sen vid 13 somnade jag och vaknade nu för några minuter sen. Men jag är fortfarande lika trött i huvudet. Blöh. Finns det inte receptfria sömntabletter på apoteket eller är jag helt ute och cyklar?
Sen andra anledningen till att jag inte kunnat sova var för att det har kliat i min näsa konstant hela natten. Det känns liksom som att det är massa massa katthår i näsan som kittlas och då har det kliat och kliat och det går aldrig över. Det kliar nu med och jag får panik över att det aldrig går bort. grr. Nu ska jag försöka att inte klia tillbaka så kanske det går över.
Nu ska jag gå och spela med brorsan och käka en macka. Hörs!
pussoch kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0