Uppe Med Tuppen...

... nej inte riktigt va. Jag har vaknat såpass tidigt även fast min dåliga sömn, bara för att Casper ligger och snozar (stavning?) i ungefär en och en halvtimme med världens mest irriterande väckarringsignal. Därför är jag iprincip pigg i kroppen nu, men dödstrött i huvudet.
Jag har bara en 105 cm säng och därför måste vi sova skavfötters bara för att för det första, det blir sjukt varmt och då är det omöjligt att somna. Och för det andra får man inte plats. Och att antingen ramla ner på golvet eller vara inpressad mot väggen så man inte kan röra sig och det blir bara varmare och varmare är ingen höjdare så väljer att sova skavis. Det funkar bra helt enkelt!

Någon som är ett fan av solsidan? Den där komediserien med Johan Reborg, Felix Herngren och Henrik Dorsin som går på 4an. Jag tycker faktiskt att det är en jätte rolig serie med grymma skådespelare. Den handlar om helt vanliga svensson liv i saltsjöbaden Där Reborg, Herngren och dorsin bor med respektive fruar och varsin familj.
Det är mycket vardagliga problem som uppstår i dem olika familjerna och mycket som många kanske känner igen.
Tycker att alla borde surfa in på tv4.se/play och kolla in ett avsnitt, det är hur kul som helst!

Well, nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt iaf och vila mina ögon någon timme till!
Puss och kram

Gosh, nu börjar hundarna yla också. Gud vill inte att jag ska få sova!

(såhär ser jag ut efter en natt med kass sömn)

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: jaa, nu så :)

hur är allt idag?

kram

2010-04-13 @ 13:21:45
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: haha ;) jag skulle vilja ha ett jobb :(



allt är fint med mej :)

vad gör du idag?

kram

2010-04-13 @ 16:11:56
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0