08.00

Godmorgon. Idag ska det verkligen bli spännande och se om jag kommer kunna ta mig till skola eller inte. På sl.se har dem skrivit att man helst ska undvika att åka när det är rusningstrafik. Men då kommer jag komma jätte sent till skolan... Kommer jag nog göra vilket som iofs.
Jag har aldrig vart med något liknande förut faktiskt när det gäller förseningar och inställda tåg. Tycker det är konstigt att man inte förberett sig mer inför en kommande vinter. Kanske inte så lätt förvisso att förutspå hur kallt och hur mycket snö det kommer bli, men man får väll räkna med det värsta så slipper sånt här hända.

NU ska jag börja sminka mig och välja kläder.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: emmelist

haha helt sjukt att det kan bli sådan kaos :D



men men. själv skiner solen här och jag funderar faktiskt på en promenix. ska du hänga med? :)

2010-02-23 @ 10:42:01
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0