Formgivarna

Godmorgon allihopa!
inatt har jag sovit sjukt dåligt.. igen. Legat och dragit mig hela natten nästan och idag är första dagen på praktiken. Typiskt att man inte får vara utvilad då. -__-
Jag ska iaf till ett företag som heter formgivarna där min vän Jens jobbar, så det ska bli intressant att se hur dem jobbar även fast jag är sjukt trött idag. hehe

Jag börjar klockan 09.00 och slutar vid 16.00 vilket är en lång dag enligt mig. Har inte haft så sena dagar på ett år ungefär. Efter pratktiken kommer Casper hem till mig, och jag som längtat så mycket! En vecka känns verkligen längre än vad det egentligen är. Vi ska nog bara mysa och kolla på film. :)

Nu ska jag gå och dricka kaffe och äta frukost!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0