Saldotak

Nu för någon timme sedan ringde jag comviq kundtjänst för att fråga vad det var med mitt abonemang som knasade. Det var ju självklart det där dumma saldotaket som hindrade mig från att skicka sms. Jag tycker det där är lite skumt dock när man betalar 70 kr i månaden för att få smsa GRATIS till alla abonemang så kan man inte göra det när man överstigit saldotaket. Varför ska de spärra sms funktionen om jag endå skickar gratis till alla? :S skumt det där, så jag fick höja så det spärras vid 300 istället. Irriterande.

Jag har också sen senaste inlägget varit fram och tillbaka på banken och tagit ut pengar samt spärra bankomatkoretet med tanke på att jag glömde det på bardisken på orange i fredags. Som tur var ringde jag till orange natten till lördag och frågade om dem hade hittat kortet och det hade dem så det var ingen som hann komma åt mina pengar (:

Nu ska jag dunka Lars Winnerbäck och städa mitt skitiga rum! ;D


Kommentarer
Postat av: E M S Y

hah okej ^^

2010-03-03 @ 14:47:51
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: E M S Y

hahah jaså ;)

2010-03-03 @ 14:50:38
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: lava

heejheej vill ni bli veckans blogg kollar ni in min blogg och läser hur det går till.

2010-03-03 @ 15:04:59
URL: http://evalavathebest.blogg.se/
Postat av: matilda

Vsg :D

2010-03-03 @ 15:27:53
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: lava

nää

2010-03-03 @ 16:33:11
Postat av: Tele2

Hej Hanna,



Jag vill passa på att förklara varför saldotaket även spärrar för fria SMS. I dagsläget finns en teknisk begränsning som gör att all utgående trafik spärrar så fort saldotaket aktiveras. Detta är en säkerhetsåtgärd. Vi hoppas dock att det kommer att bli möjligt framtiden att skicka fria SMS när saldotaket trätt ikraft. Tack för dina synpunkter, de hjälper oss att bli ännu bättre.



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Tele2.

2010-03-06 @ 12:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0