Twilight

Sitter nu i sängen efter en lång dags läsande och tar en paus. Fick tre av dem fyra Twilightböckerna när jag fyllde år, och jag fastnade på en gång. Läste ut den första boken för några dagar sedan, och nu har jag kommit ungefär halvvägs på den andra. Det ända som stör mig är att den inte är speciellt händelserik. Det är samma visa kapitel efter kapitel. Iaf nu i andra boken då hon blivit lämnad av Edward och hon är så ledsen.. såklart men efter att ha läst tusen gånger om hur "hålet i hennes hjärta" gör så fruktansvärt ont börjar det bli lite tråkigt. Kom igen, men vill ha lite action.
Första boken var inte heller speciellt hädelserik, men man blev så tagen pga Edward, hans personlighet och hur författaren beskriver känslorna och kärleken mellan dem två. Jag blev iaf varm i kroppen av att läsa det och man fick aldrig nog.  Såklart tycker jag inte än att andra boken är dålig, det återstår att se när jag läst klart den.. Då Ska jag även se filmen.




Kommentarer
Postat av: ` isabella szerafia.

;)

snygg blogg! :)

2010-03-02 @ 19:02:48
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0