Utmaning

Vart utmanad av Emmelist
Utmaningen går ut på att jag ska skriva sex saker om mig själv
och sedan välja ut sex personer som ska göra likadant.

Sex saker ni (kanske) inte visste om mig:


- När jag blir förbannat börjar jag gråta.

- Jag är egentligen jätte blond

- Jag är INTE släkt med Tomas Brolin

- Jag är i grund och botter hårdrockare/metal

- Jag min bror och en granne var med och hittade en bortsprungen pojke för några år sen. Pojken hittades i min mammas och pappas säng, vi var med i tidningen.

- Jag har aldrig vart med i ett slagsmål, men jag kan lätt bli arg på fyllan.

Jag utmanar alla läsare!

Såhär såg jag ut när jag var liten

 

Och såhär såg jag ut när jag var typ 14!

Det är jag till vänster och min bästa kompis Erika till höger.



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad praktiserar du med? :D Det är alltid trevligt att mysa :D Jag ska se på film och blogga :D Jag funderar även på om jag ska gå ut en sväng :D

2010-03-09 @ 15:19:09
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/
Postat av: louise

du är ju jätte söt i blond:)

2010-03-09 @ 17:08:11
URL: http://juliaelfgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0