Tisdag 3 November 07:58

Godmorgon.
Klockan är allt för tidigt för mig för att vara redo och klar att gå till skolan.. Även fast det är pest och pina sitter jag nu på sängkanten och dricker mitt morgonkaffe för att orka hela dagen.
Dagen börjar med Företagsekonomi (?) i en halvtimme. Värt? Svar: NEJ.
Efter det har vi Historia i typ en och en halv timme med Erland, min lilla guldgrabb ;) Haha det är årets skönaste lärare.  Sen har jag Multimedia som jag redan ligger på VG nivå med tanke på att jag gått om och redan gått hela kursen en gång. Sen efter det har jag en håltimme på typ 3 timmar. :S Sjukt jobbigt så jag funderar på att åka in till stan och fönstershoppa lite.

Btw inatt vaknade jag av att Casper väcker mig med en såndär söt nyvaken röst. Han säger " kom och lägg dig bredvid mig, jag drömde en mardröm om dig." Aaaw det var så gulligt.
Haha nu låter det ju iofs som att vi inte ens sover i samma säng men det gör vi ju. Bara det att om vi ligger bredvid varandra blir det så himmla trångt och varmt för jag inte har en sådan stor säng. Men vi brukar ligga skavfötters och det brukar funka fin fint. :)

Jaja, nu ska jag rusa till Tunnelbanan. Vi hörs på Multimedian.
Puss
Btw, här är min nya halsduk och mitt linne.

Linnet kanske man inte såg så bra iofs ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0