Goddag!

Usch och fy vad dåligt jag mår. Vaknade inatt av att jag var hur täpt i näsan som helst och det bara rinner snor hela tiden. höhö to much information va? men jag bryr mig inte.. Det värsta är när man vaknar upp efter att ha kunnat sova någon timme och man känner hur snoret stelnat runt om näsan och hur obehagligt det faktiskt känns.
Snorfia ska snart gå och duscha så man kan känna sig lite fräsch iallafall.

Jag måste bara få spy lite galla innan jag drar. Jag har läst Katrin Zytomierskas blogg ett par gånger nu och To to honest tycker jag att den är väldigt underhållande och jag gillar att hon är så rak och ärlig.
Nu är det ju så att hon ska få barn med Bingo och det är väll super kul för hennes skull.  DOCK har hon sagt i tv att jag kommer bli en sådan mamma som slår mitt barn hit och dit och dittan och dattan, och hur mycket hon hatar barn men vem fattar inte att det är på skämt. Hade hon hatat barn så himla mycket hade hon antagligen gjort abort för länge sen, och så dum tror jag inte att hon är som slår sitt barn. Allt det där sägs för att provocera och jag tycker ärligt talat att det är rätt kul att läsa, och ännu roligare att läsa hur människor reagerar. Det jag där emot inte tycker är okej är när folk som tex Eva Rusz som förvisso är en legitimerad och proffesionell psykolog säger att socialen borde ingripa och ta barnet ifrån henne. VEM vet i detta tidiga läge att Katrin Zytomierska kommer misshandla sitt barn? Än har hon väll inte gjort något fel så hur kan man då ha mage till att säga en sån sak? Enligt mig är det rätt stor skillnad på handlingar och snack. Fan vem har inte sagt " fyfan vad jag hatar ungar" men inte behöver man vara en dålig mamma för det?
Eller har jag helt fel? ;o

Aja, Tjosan hejsan nu flyr jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0