yoyoyo

Hey och goddag!
Imorse kom jag hem från uppsala, vilket känns lite lite bittert så jag vill spendera meeer tid med min fina. Men men, han kommer senare i veckan på kräftis hihi.
Det har blivit lite bloggande för min del i helgen då jag vart hos casper och hans dator känner sig lite krasslig så det har inte blitt så mkt dator sittande. Men nu blir det ändring på det kan jag be och få tala om. Ska försöka fota lite i veckan och dela med mig lite av mitt work.

Så jag kom hem från skolan för ett litet tag sen, har druckit en latte och lyssnat lite på Robin Bengtsson AKA Melana Andersson, hans röst är ju dunde I must say.
Tänkte föra över en bild på datorn jag tog på mig själv i helgen, men det verkar som att kortläsaren är spårlöst lost in space , men jag ska söka efter den ett tag till. 
SO, LATER. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0