Layout probs!

Bah, det här med layout och html är inte min starka sida. Så för tillfället ser den kass ut, men jag ska ta hand om det när jag får tid och ork. ;o
Skulle vilja ha något som är stilrent, fast lite färgglatt. Inte för mycket krusiduller här och där, men jag antar att det tar sig med tiden. hihi.

Ikväll iallafall, ska jag kanske umgås med Linnea och Erika. Vi umgås inte allt för ofta längre så det är på tiden att vi gör det. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra dock. Kolla på film och snacka skit antagligen. Med tanke på att Erika inte fyllt 18 än så kan vi inte gå ut och dricka någon öl fast åandra sidan har det blivit lite mycket sånt nu på senaste. 

Så planen med denna blogg är väll egentligen att ordbajsa så mycket jag orkar om allt och inget, samt skriva lite om mina sminkningar, kanske en och annan tutorial, vem vet.

BTW, jag har fått 5 par skor av mami. skit snygga. I LUVE EM.  :)
CIAO :*


Kommentarer
Postat av: linnea

fan hanna du lär dig! först och främst har du kirrat en blogg, och inte nog med det utan du har införkaffat dig klackskor också! jag gillar, gillar grovt!



nu kan man få veta vad du gör om dagarna, i och med att vi inte hörs/ses så mkt så kan jag uppgradera mig om ditt liv här. yeay!



puss på dig hamlet ;)

2009-09-05 @ 17:06:57
URL: http://lmt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0