Lördag 14 November 14.22

jag vaknade för 22 min sen. fyfan vad sliten jag känner mig. 4
Jobbade på Placebos spelning igår i garderoben och kom hem vid typ 01. Det var sjukt stressigt och allt gick åt helvete till en början men sen gick det bra.
Jag hade jätte jätte gärna velat se placebo då dem är ett av mina favoritband genom tiderna, men det var helt enkelt för mycket att göra.. sjukt trist. Men pengar! :DDD Jag hörde hela spelningen dock och det var nice. hihi
Nu mår jag skit. Har asont i halsen och hostar fett mycket. Svininfluensa? ;o
aja nu ska jag ta hand om mig själv.
puss och kram


Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: ååå, haha vill se den, men vet inte om jag vågar:O=

2009-11-14 @ 15:59:38
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0