Oj vad jag sover gott

Näe, nå vidare bra för mig gick det ju inte att sova. Blev att man snackade med Casp ett litet tag på msn, sen låg jag bara och drog mig. Fan jag vet inte vad jag ska göra..
Jag sover skitdåligt nu för tiden. Jag är verklgen en natt uggla. Jag kan ha sovit hur lite som helst och endå sitta uppa långt in på nätterna och bara driva runt på internet och käka chips typ. Jag är onyttig som fan.
Men en ändring skall ske. Ska börja vända på dygnet nu när jag gå i skolan.. Sen ska jag börja träna så jag kan få en fast kropp igen.. Pallar inte gå runt och se ut som en kötbulle.
Jag och en vän skojade för många år sen om att jag skulle vara hur tjocks om helst och han skulle gå runt och rulla mig som en stoooor boll bara för jag ätit så mycket på Mcdonalds.. haha. Tänk er Violet i Charlie and the chocolate factory som sväller upp efter att  käkat ett tuggummi. Haha hon blev ju iofs blå och det är inget jag planerar på att bli. VAD SÄGS OM ROSA? :D
Nej men seriöst. Nu är det nya tag igen.. Ut och springa i kylan på morgonen kanske är en bra grej. Det provade jag på en gång.. Gick upp vid 6 istället för 07 och sprang ett varv runt kvarteret och jag höll mig faktiskt hyfsat pigg hela dagen.

Nej, nu ska jag göra ett nytt försök att sova.
Puss och kram smisk på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0