Texas Longhorn

Nu har jag äntligen kommit hem från texas longhorn och har tagit ungefär 250 bilder på deras lokaler osv. Fanns inte så mycket att ta kort på med tanke på att det var nästan inga gäster och därav inte mycket mat. Men det var ju iofs en tesfotografering så om jag får jobbet så kommer det bli mycket mer intressanta fotojobb. :)
Kommer visa några av bilderna sen när jag är klar med redigering osv.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer just för tillfället.. So vi hörs sen !
Puss och kram skumbanan!


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: jo det är tmy på videon haha känner du honom ? :)

2009-10-26 @ 17:52:44
URL: http://jenniferforsure.blogg.se/
Postat av: Nataya

Sv: Hihi :D alltså man kan väl inte säga riktigt att jag gillar henne utan hennes stil, och det asiatiska modet! ^^ men självklart gillar jag henne också, men aou du kanske förstår? :D



Fin blogg ^^

2009-10-26 @ 20:13:12
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0