Fan va dålig jag är

Jag är ju totalt sämst. Försov mig till min enda lektion idag som dessutom började klockan 12. Bra jobbat grabben liksom.
Nu sitter jag i vardagsrummet , kollar på tv och lyssnar på sverges otyngsta gangster crew kartellen.
Det är fotboll idag också, jag jobbar som publik värd på alla hammarbys matcher i stockholm. Det är ganska måste jag faktiskt få säga. Dock har ja inte vart på match på länge faktiskt, det har alltid vart något som kommit ivägen. Men ikväll gälller det. GO BAJEN.

Det känns som att varje gång jag skrivit ett inlägg blir det helt okryddat. Jag har typ ingenting att komma med ;o VaD VILL FOLKET LÄSA LIKSOM? oj, caps ^^

The Mars Volta -  The Widow
Det är en bra låt, sök på spotify :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

PÅVÄGHEMIAMGNISKOTTSÄKERVÄST

2009-09-23 @ 14:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0