Gladaste tjejen!

Wohow, nu funkar allt precis som det ska. Trådlösa internet mellan alla datorer och allt sånt. tjohoooo.. Så nu sitter jag i sängen nyduschad och lyssnar på robbie williams från spotify. TOTALT VÄRT.
Något som också är sjukt värt, är att jag börjar klockan 12 imorgon så jag kan sitta uppe hur länge jag vill.. iprincip.
Ska installera photshop nu så jag kan börja redigera bilder på denna dator så man som sagt slipper sitta nera i mörkret som en och annan grottmänniska ;o

BTW, sötsaken Lajs har gjort headern åt mig! 100000 pussar till henne <3

Nyduschad tjej. (a)


Kommentarer
Postat av: LAJSEIY

åh mysigt det ser ut!<3

ingen fara söti

2009-09-23 @ 06:45:57
URL: http://lajseiiy.blogg.se/
Postat av: Amara

Var ni i sthlm eller i uppsala då? Hade ju fest, ni skulle kommit.



Hur är de nu då?

2009-09-23 @ 14:02:40
URL: http://amarapordios.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0