RUBRIK

Jag är skit dålig på att komma på vad jag ska ha som rubrik, så där av mina värdelösa rubriker :P
Var i skolan idag, helt ovärt som vanligt. Jag är så trött på skolan. Vi har världens sämsta vekarie. Hon kunde inte ens prata engelska vilket var sjukt irriterande att lyssna på. Det lät liksom som att hon bröt på svenska och tyska samtidigt som engelska. Vi kunde ju inte hjälpa att vi började asgarva.

Köpte ett bar mörklila velour mjukisbyxor idag på H&M också. Jätte mysiga, jag gillarom.
Och snart ska vi gå bort till Italienska resurangen här där jag bor och äta middag. Passar sjukt bra då jag är jätte hungrig. Idag åt jag också min sista cheeseburgare.

From now on ska jag bara äta nyttigt, köpa simkort och sköta skolan. Det känns som att tiden är inne. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0