Sen Kväll med Hanna

Inatt blir det uppesittar kväll framför datorn. Jag är ledig imorgon vilket är så himla skönt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Filip hörde av sig på facebook och pratade något om krogen men min ekonomi är inte den bästa I must say. Skulle va skönast med en soft hemma fest och några öl men det är så sällan det händer. Jag föredrar nog hemmafester / chillkvällar med öl än krogen faktiskt. Krogen är dyrt, mycket folk och man måste tänka hela tiden på hur man beter sig. Inte för att jag brukar bete mig illa men jag har en tendens att bli utslängd utan någon vidare anledning. Okej, så jag brukar bli rätt full, men jag stör inte andra och jag försöker bara ha så roligt som möjligt.

Det skulle vara kul att få lite random frågor faktiskt.
Det är bara posta en fråga om mig eller något i den stilen så svarar jag. Får se hur många jag får med tanke på att jag har såpass få läsare än. Haha.
Om jag får mina pengar imorgon så ska jag förutom att gå på krogen, försöka  köpa ett par nya leggings. Jag måste börja lägga mina pengar på lite vettigare saker än bara mat. Varje månad när jag får pengar spenderar jag en stor del av summan på mat vilket är totalt onödigt när jag har mat hemma. Jag är väll för lat för att laga något eget I guess.

Här kommer en oredigerad bild på mig! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0