Suck

Nu sitter jag med Mamma och bror och kollar på söndagsfilmen på 4an. Haha jag tycker den suger men jag sitter hellre med dem och lökar än att sitta ensam på mitt rum och tycka synd om mig själv.
Det är helt otroligt hur dålig filmen är, det förstör så mycket att den är dubbad, varför inte bara ha den på både tyska och svenska? Känns som det hade vart med värt, och mer intressant att titta på. I Dunno. Dessutom är pippi långstrump med, eller ja hon som spelade pippi långstrump.
Idag har jag bara vart bakis, inte gjort något speciellt.
Jag är sugen på att göra mina naglar snygga men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. hmm.

Och nu börjar en ny skolvecka också.. Suck, jag är inte sugen för 5 öre.
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag känner mig lite tom på ord.
Men nu ska bror ha sin dator tillbaka.
Puss och kram :*

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

hoppas det löser sig :) Bara bra har den varit! Antar att din varit sådär då. Men det blir bättre ska du se :)

2009-09-20 @ 23:37:15
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

ja, det gör det alltid :) Snygg sminkning!

2009-09-21 @ 00:00:09
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0