Svenska Hollywood Fruar

Haha, så nu har jag sett klart på dett nya programmet " Svenska Hollywood Fruar" och det var väll underhållande. Men kan ju inte säga att man inte känner sig lite avis på dem med så mycket pengar. DOCK måste jag säga att den där Anna Anka var förskräcklig. Jag och Mamma satt i soffan och undrade om on var på allvar eller om hon bara skojade. Jag visste inte att det fanns så otroligt onda människor precis som hon var. En totalt äcklig person som bara ratar andra människor för att dom inte har lika mycket pengar som hon. även fast man har mycket pengar och mer "makt" än andra behöver man inte bete sig som hon gör. *lackar*
Well, enough about her.

Jao, jag känner för att göra något, men jag vet inte riktigt vad jag ska hitt på, någon med förslag? ^^,

Btw, jag vill skaffa simmkort.. Hur mycket på ett ungefär borde det kosta?
Jag måste ju liksom börja tänka på figuren (;

Ååh jag blir så glad i själen när jag hittar gamla nagellack eller gammal smink man har glömt bort att man har.. Dessutom när det funkar helt utan problem. Hittade ett nagellack jag iofs inte visste att jag hade som jag precis använt. Ett blodrött, skitsnyggt! Luve it.

Jag lär skriva mer ikväll innan jag gå till sängs!
Ciao :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0