Anna Anka söker Assistent

Näe fan. Dokumentären om Flickan som hade fyra ben och Fyra armar var inte dte bästa jag sett alltså. Jag hade hade velat veta hur hon levt med hennes förhinder och se hur hennes kropp var uppbygd. Men istället handlade det för det mesta om hur dem skulle driva ut massa onda demoner som förhindrade flickan för att bli bättre och bla bla bla..  Så nu ska jag istället kolla på tredje avsnittet av Anna Anka söker Assistent. Är det fler som tittar på det, och vad tycker ni? (:
Jag roas av att titta på det just för att Anna Anka är en sådan jävla bitch och verkligen ser sig stå över alla människor bara för att hon har en tight kropp och mycket pengar. Finns SÅ många andra människor än hon som har snyggare kropp och är med inteligenta än hon. Hon har enligt mig glidit in i kändiskskapet på en räkmacka. Utan Paul Anka hade hon inte vart ett skit.

haha, angående dokumentärer föresten så finns det en väldigt bra film som heter "world's most dangerous Drug" som handlar om folk som missbrukar Meth.(För intresserade, finns hela filmen utlagd på youtube)

Dem som sett den, påminner inte denna bild på Anna Anka lite en bild från en före och efter bild som visas i den filmen? :D

Det är bara efterbilden som saknas, men det ska väll enkelt gå att fixa fram med lite photoshop ^^

Här är ett exempel från dokumentären World's Most Dangerous Drug


Kommentarer
Postat av: Emmelist

hej gumman! jo det var ett tag sen nu. allt är bra, själv då?

2010-04-18 @ 20:08:30
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Carolin

Jo, jag såg den med och tycker precis som du; att vissa saker var ganska irrelevanta. Fast jag kollade på hela ändå:) Tyckte ändå den var bra

2010-04-20 @ 00:06:31
Postat av: Glombi

Hahahahahha!!! Det har jag inte ens tänkt på förrän nu!



"Why won't they let us out?"

2010-05-20 @ 05:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0