11.27

Jag och Verunka sitter på Multimedia och pillrar med layouts till våra hemsidor. Jäkligt knepigt det där, speciellt när man inte direkt har någon plan eller en bild i huvudet.
jag ville ha en ganska liten layout med massa färger. Hemsidan kommer bli som en slags portfolio där man ska kunna hitta mitt cv, bilder och annat intressant.

Så här ser den ut än så länge.
Kanske inte super snyggt, men det är iallafall något. Den kommer ju vara störra än så här, detta är bara en sneakpeak! (;

 

Efter skolan ska jag hem till min favo familj i sätra och mysa med bebisar och bästa vänner.  Jag och nicole kommer säkert sitta och spela ett tvspel vi hållt på med rätt länge. haha Super kul när man kan spela något strategispel tillsammans. Luve it!

nu ska jag jobba vidare.
Over N' Out


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ååååh jag är mer på att göra en snökoja!!! äntligen någon som förstår att man måste göra sånt ibland också! hur skoj som helst ju!

2010-02-23 @ 13:07:22
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hade jag bott närmare dig så hade jag lätt byggt koja med dig ;)

2010-02-25 @ 15:15:52
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0